Pripravte aj vy svoj online biznis na ADVENT. Je čas.

Už aj na vás vyskakujú odvšadiaľ adventné ponuky? Vraj advent je fajn obdobie na získanie pozornosti klienta. A dá sa aplikovať takmer v každom biznise. Vám ale naskakuje husia koža, keď počujete výraz Adventný kalendár?  Zdá sa vám, že všetci ho majú, všetci o tom rozprávajú, všetci ho pripravujú, len vám to akosi nedochádza?

Keď sa nad tým zamyslíte, tak je to 24 možností, kedy máte klientovu pozornosť. A budujete svoju osobnú značku. A zaistíte si, že vaše e-maily nezapadnú v e-mailovom koši … pretože klienti sa na to tešia, očakávajú ďalšie prekvapko, ktoré príde v nasledujúcom majli. Geniálne. Takmer 100-percentná otvárateľnosť.

Dosť dôvodov na to, vyskúšať to vo svojom biznise, čo poviete?

Milujem prekvapenia. A rada ich chystám aj pre svojich klientov.

Pripravte aj vy svoj online biznis na ADVENT. Je čas. Poďme sa pozrieť, ako na to.

Otázka prvá: Mať, či nemať … adventný kalendár?

Pred pár rokmi som aj ja mala v mojom online biznise túto dilemu. Nebola som si istá, ako to pretaviť do toho svojho, veď je taký špecifický. TEXTY – OBSAH – MAGNET – GRAFIKA – E-MAILING.

Motala som sa v tom dookola: Ako to vykomunikovať, aby to malo hlavu a pätu? A kde vziať nápady na 24 kúskov skladačky?

Pozrela som sa, ako to robia veľké firmy. A tie to fakt vedia.

  • Ak by ste boli predajca kozmetiky alebo potravinový mág, vaše rozhodnutie by bolo jasné – 24 miniatúr vašich produktov to istí. Internet je plný takýchto ponúk.
  • Veľké adventné kalendáre nám doslova miznú pred očami, odporúčame dlho neváhať. S dopravou zadarmo
  • Oblečenie nemusí byť len čierne alebo biele, s našími farebnými kombináciami budete každý deň iná …
  • Tento produkt sa vyskytuje v rôznych príchutiach…
  • Spríjemnite fanúšikom H.P. čakanie na Vianoce parádnou stavebnicou Adventný kalendár
  • Kozmetický adventný kalendár pre ženy poteší každú milovníčku kozmetiky a líčenia

Ja ale nemám fyzický produkt v 24 verziách farieb alebo chutí. Ako si s touto témou mám poradiť, keď som len jednoosobový online podnikavec?

Zaujímalo ma, ako to majú moji klienti v online. Opýtala som sa ich v miniankete:

Pripravujete pre svojich klientov v online adventný kalendár?

A. mám to na pláne

B. nie, nechystám sa

C. aj by som, ale neviem, ako na to

Ktoré je to vaše? A? B? C? Dajte do komentu.

____________________________________________________

Najčastejšie sa objavovali v komentároch odpovede C.

Takže záujem – možno zvedavosť – tu je, len prísť na to, ako to zariadiť, aby to nebolo otravné. Ak sa na to ale pozrieme z pozície biznisu, je toto obdobie skvelou príležitosťou ukázať klientom poklady vášho know-how.

V A.K. sa totiž ukrýva 24 možností, ktorými môžete ukázať klientovi, že rozumiete tomu, čo robíte a viete mu pomôcť vyriešiť jeho problém, dilemu. A vtedy si získate jeho srdce. 

Vŕta aj vám myšlienka adventného kalendára už dlhšie v hlave, ale ešte ste nerozlúskli, ako na to? SKOČTE SI PRE NÁPADY.  Zopár ich nájdete v tomto krátkom ebooku.

Otázka druhá: Myslíte si, že ADVENTNÝ KALENDÁR vo vašom biznise je nereálny?

Tiež som si to myslela, kým som sa nezamyslela … A myšlienka A.K. sa mi zapáčila tak, že tento rok to bude už piaty adventný kalendár, ktorý ponúknem svojim klientom.

Prehrabala som obsahové šuflíky svojho onlinu a objavila poklady. Takmer všetky ležali predtým v mojom archíve a čakali na svoju príležitosť. Stačilo ich zobrať a využiť pre účely adventného obdobia.

Predchádzajúce roky som naplánovala a vytvorila A.K. s námetmi na využitie WORDU, CANVY, aj sprievodné zamyslenia, ako vyladiť CESTU KLIENTA.

Ten prvý – worďácky – vznikol tým, že som rozkúskovala svoj prvý ebook.

Ten druhý – canvácky – vznikal ako odpovede na otázky mojich klientov, ktoré som dostávala na workshopoch o canve.

A ten tretí – zamyslenia na ceste klienta – som vyskladala recyklovaním mojich fb postov a niekoľkých článkov môjho blogu.

Využila som formát 24 dielny, aj formát 4 adventných nedieľ. Klienti ich dostali v tvare pdf, aj v podobe canva-grafík a videí.

Inšpirovala som nimi, aj poučila a najmä pomáhala …

A aby to bolo win-win, boli to materiály zdarma, aj platené.

V celom tomto kolobehu som skvele využila recykláciu: niečo už mám – upravím to – ponúknem opäť klientom v inom formáte, v inej frekvencii, v inom podaní. A recyklácia pokračuje. Po skončení adventu som ich všetky preklopila do formátu online kurzov, aby mohli ďalej šíriť myšlienky môjho know-how.

Omrknite. Týchto 24 videonávodov si ako adventný kalendár v minulom roku kúpilo 64 klientov. Jeho obsah som neskôr využila ako základ pre online kurz, ktorý vám teraz ponúkam za skvelú adventnú cenu do 11.11. Je o CANVE a je stále aktuálny.

Čo ešte mi priniesla myšlienka A.K. v mojom biznise? Išla som do toho, pretože som chcela:

  • zvýšiť viditeľnosť svojej značky – aby si ma klienti zapamätali a odporučili ďalším – deje sa
  • získať nových klientov – prilákať ich pozornosť dobre pripraveným obsahom – deje sa
  • vytvoriť si s klientami emocionálne spojenie – aby opakovane využili moje služby a produkty – deje sa

Potvrdené, odskúšané – ADVENTNÝ KALENDÁR je skvelý marketingový nástroj: ak doňho ukryjete pre klientov hodnotné tipy a rady.

Otázka tretia: 24 prekvapení? O ČOM TO SAKRA MÁ BYŤ?

Toto je otázka pre všetkých, ktorí už od detstva vedia, že adventný kalendár je vec skvelá, ale nevedia, ako ho pripraviť pre svojich klientov.

Čo je Základom skvelého adventného kalendára?

DOBRÝ NÁPAD!

Čokoládky pre deti, to je jasné. A pre dospelákov tipy a triky, dobré rady, videonávody, kartičky … to všetko popretkávané predajom – prelinkované na balíčky, darčekové poukážky, zľavové poukážky na vaše služby alebo produkty. A presne toto budeme hľadať ŠTUDOVNI.

Obsah je dôležitý a musí byť naozaj zaujímavý, aby klientov pritiahol a bavil. Vymýšľať ho môžete sami, alebo sa do toho pustite s MENTOROM V ŠTUDOVNI – ešte je čas pripraviť sa.

Pozývam vás: od 4.11. sa môžete vrhnúť na samoštúdium. Prvý workshop bude už 13.11.

Nemusí to byť tvrdý oriešok. V novembri je ale najvyšší čas zamyslieť sa:

  • ktorých 24 drobných lákadiel vám zabezpečí pozornosť klienta
  • čo im ponúknuť, aby vám ochotne dali svoj e-mail
  • zdarma alebo za fin.hodnotu
  • čom by to malo byť
  • ako si s tým poradiť
  • ako to zautomatizovať
  • z ktorej strany sa do toho pustiť 

Otázka štvrtá: Chcete vymyslieť a naplánovať 24 lákadiel pre svojich klientov? A stihnúť to do 1.12.?

Niekedy je lepšie nechať sa viesť. Dlhé premýšľanie v štýle „ja sám“ stojí viac. Viac času, viac energie, viac nervov a možno aj viac sklamania, ak sa z toho nič nevykľuje.

Neviete, ako na to? Téma v ŠTUDOVNI pre vás je pripravená. Rozlúskneme spolu nápad / vymyslíme vhodnú formu / dáme tomu pekný dizajn v CANVE a dostanete spätnú väzbu od mentora.

Príďte na 3 živé skupinové workshopy v novembri a dostanete k tejto téme celomesačné know-how a moju podporu. Začíname 4.11. Čaká nás tvorivý čas v ŠTUDOVNI.

Inšpirujte sa, ako si pritiahnuť nadšených klientov

  •  ktorí naskočia do vašej databázy
  •  budú netrpezlivo čakať na každé ďalšie prekvapenie,
  •  čím si zaistíte, že vaše e-maily nezapadnú v koši a budú mať vysokú otvárateľnosť

Toto všetko sa stane, ak dáte svojmu adventnému obsahu aj správnu formu.

Celý november bude o tom, ako 24 lákadiel vymyslieť a naplánovať pre váš online a využiť pri tom CANVU. Mesačné členstvo vám úplne postačí.

NÁPADOV MÁTE NEÚREKOM, LEN SA V NICH NEVIETE ZORIENTOVAŤ? 

Inšpirujte sa ukážkami z mojej praxe. Dajú sa využiť a dlhodobo recyklovať v akomkoľvek biznise. Omrknite, ako dať svoje know-how do atraktívnej adventnej podoby a nájdite odpovede na otázky:

PREČO ísť do toho? OBSAH je dôležitý? A ako vôbec vzniká? Je A.K. v mojom biznise nereálny? AKÝ formát je pre A.K. ideálny? DO ČOHO to celé zabaliť?

Okrem iného sa dozviete aj to, kde vzniká obsah? Ako si vybrať frekvenciu svojich príspevkov? Ako dať svoje know-how klientom v atraktívnej – adventnej podobe. Zdarma, alebo platený? Čo všetko je rozhodujúce, ak chceme zaujať klienta a udržať si jeho pozornosť? Do 30.11. za skvelú ADVENTNÚ CENU.

Teším sa, čo spolu vytvoríme.

Monika Gahérová, expert na texty

…………………………………………………………………

Skupinové workshopy nie sú nič pre vás? Máte radšej indi-vindi prístup? Potom využite 3+1 konzultácie, len vy a ja – preberieme vaše nápady a nájdeme 24 drobných lákadiel, ktoré vaši klienti ochotne vymenia za e-mail alebo „pár drobných“.

Je najvyšší čas. Aby sme stíhali.

Monika Gahérová
TEXTujem a pomáham v online klientom s obsahom - magnety, predajky, check listy, landing page vyladím tak, aby hovorili rečou klienta. Mojou srdcovkou sú magnety, ktoré vám budú napĺňať e-mailovú databázu. Ráčte vstúpiť>>

jesenný semester - POĎTE SI VYTUNIŤ GRAFIKU

Prejdeme si základy CANVY / verzia ZDARMA, ukážeme si, ako sa nenarobiť pri premene jednej šablóny, ako CANVU využiť v adventnom období a pripraviť si  grafiku pre svoj online biznis v jednotnom štýle.

Skvelou grafikou nič nepokazíte. Tému mesiaca môžete prelúskať: 

v ŠTUDOVNI, kde môžete študovať so mnou alebo svojím tempom - čakajú tam na vás prednášky a návody, hľadajte tému "grafika".